+370 315 74 919 kg@benediktas.alytus.lm.lt

Mūsų kelionė

Kelionės – smalsumo patenkinimas, akiračio praplėtimas, nuotykių ir nepamirštamų akimirkų potyris. O visa tai su klasės ir mokyklos draugais – draugystės stiprinimas ir draugiškos bendruomenės kūrimas.

Šeštadienio rytas išaušo neįtikėtinai šiltas. Tai buvo ženklas, kad mūsų kelionė pasiseks. Po daugelių „labas“, „laba diena“, „sveikas“ mes sugužėjome į autobusą. Linksmai klegėdami, žaisdami ir smalsiai žiūrėdami pro autobuso langus, kirtome Lietuvos – Lenkijos sieną. Sustojome išsikeisti pinigų, kad galėtume Lenkijoje pramogauti.

Istorinė prūsų – jotvingių gyvenvietė Punsko apylinkėse mus pasitiko vaizdais tarsi iš istorinių filmų. Sumanus gidas mūsų ekskursiją pavertė nuostabiu nuotykiu žinių ir istorijos pasaulyje.

Suvalkai – „Plaza“ prekybos centras. Kaip visi lietuviai nutarėme patikrinti, ar tikrai Lenkijoje viskas pigiau. Jaunatviškas organizmas ir nesusiformavę mitybos įpročiai mus nuvedė tiesiai į greito maisto restoraną. Smagiai papietavę vėl sėdome į autobusą ir važiavome toliau.

Augustavo prieplauka – pagrindinis ir kulminacinis tikslas. Laivas, kuriuo mes turėjome plaukti, atrodė įspūdingai. Kelionės vadovai nupirko bilietus ir štai mes laive. Vaizdai, atsiveriantys plaukiant laivu, mus užbūrė. Godžiai gaudėme kiekvieną nuostabią akimirką ir gražų vaizdą. Šliuzas kanale leido suprasti, kad žmogaus protas gali nugalėti gamtą. Mes praplaukėme tarp skirtingų aukščių vandens telkinių. Pasirūpinę suvenyrais, su gailesčiu turėjome suprasti, kad kelionė eina į pabaigą. Vis dar pilni energijos ir jaunatviško aktyvumo sėdome į autobusą ir patraukėme namo.

Tie, kas nebuvo vietose, apie kurias parašiau, paskubėkite ten apsilankyti, patirti ir sužinoti, ką mes patyrėme. Kelionė buvo fantastiška!