Topolių 19a
Alytus, LT-63331

Šv. Benedikto gimnazijos tautinių šokių kolektyvas „Lašas“ tarptautiniame festivalyje „Budva folk 2017“

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Vertinimas 3.50 (3 Balsai(-ų))

Šv. Benedikto gimnazijos tautinių šokių kolektyvas „Lašas“ su vadove Loreta Zabalujeva, kaip ir kas metai dalyvavo tarptautiniame festivalyje. Šį kartą tolimojoje Juodkalnijoje „Budva folk 2017“ gegužės 30 d. - birželio 8 d. Pravažiavome 8 šalis, 5 iš jų nakvojome ir aplankėme įdomesnius objektus, kuriems užteko laiko. Pirmoji nakvynė - Bratislava su nuostabiu senamiesčiu, zoologijos sodu ir Dino parku. Po ilgos kelionės naktį per Kroatiją, ryte apstulbino nenusakomi peizažai!!! Jau tą patį vakarą pliuškenomės Adrijos jūroje, smaragdo skaidrumo vandenyje.

Antrąją dieną aplankėme autentišką sodybą, kurios šeimininkai sutiko mus prie nukrauto vaišėmis stalo ir lydėjo mus į kalnus į 785 m. aukštį. Kai po kojomis pamatėme debesis -  nuovargis išgaravo. Nukeliavome uolėtais takais 7.5 kilometrų!!! Trečiąją dieną plaukėme laivu aplink nuostabaus grožio salas, vienoje kurių išlipome ir tris valandas mėgavomės saule, uolomis ir gaiviomis maudynėmis. Vakare laukė festivalio vakarinis pasirodymas prabangaus viešbučio kieme. Ketvirtosios dienos rytą lagaminai jau buvo sukrauti ir pajudėjome link Kroatijos. Vakare pasiekėme miestą Vodice, kuris žymus tuo, kad turi net du gėlo vandens šaltinius, kurio vandeniu jau kelis šimtus metų aprūpina visą Adrijos jūros regioną. Va ten gavome pirmą pamoką, kad uodų yra ir pietinėse šalyse (bet Juodkalnijoje jokių bužių nepasitaikė). Nors ir sukandžioti, bet visi puikios nuotaikos ryte išjudėjome link prabangiosios Vienos. Po vakarienės, gerai pailsėję, patraukėme pėsčiomis link senamiesčio (po kalnų žygio tai - vieni niekai). Alsuojanti prabanga Viena gniaužė kvapą, bet džiaugtis galėjome neilgai - laukė ilga kelionė namučio. Grįžom sveiki, nors ir nusėti uodų įkandimų, šiek tiek pavargę, šiek tiek išalkę, bet pripildę savo širdeles turtu, kurio niekas niekada neatims - įspūdžiais ir prisiminimais.